Aktualne gazetki - Makro Cash&Carry - 9 znalezionych gazetek

Gazetka Makro Cash&Carry - oferty promocyjne

Przedstawiona oferta ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest podstawą do żądania wyżej wymienionego towaru.

Gazetki Makro opisują promocje na produkty dostępne w ofercie hurtowni, których głównymi odbiorcami są przedsiębiorcy. To do nich skierowane są informacje o nowym asortymencie i obniżkach cen na wybrane artykuły sprzedawane w sklepach sieci. Po gazetki Makro sięgnie każdy, kto prowadzi własne przedsiębiorstwo i chce je zaopatrzyć w niezbędne artykuły. Przeceny mogą dotyczyć dowolnych produktów dostępnych w ofercie sklepu – czyli jakichkolwiek artykułów spożywczych, czy przemysłowych, których ogromny wybór można znaleźć w halach hurtowni. Tym, co wyróżnia gazetki Makro na tle konkurencji jest ich ilość. W przeciwieństwie do wielu innych sieci, hurtownie Makro wydają wiele gazetek, które obowiązują w tym samym czasie i które dotyczą innych produktów. Dzięki temu klient zainteresowany konkretnym typem artykułów może bez problemu odnaleźć atrakcyjne dla niego promocje bez konieczności wyszukiwania ich wśród innych obniżek. Takie rozwiązanie pozwala nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale tez równie cenny czas. O tym, że czas to pieniądz wie każdy przedsiębiorca – a to do nich skierowane są oferty przedstawione w gazetkach Makro. Pojawiają się one co dwa tygodnie.

O ile gazetki Makro prezentują ofertę promocyjną, która aktualnie obowiązuje we wszystkich hurtowniach sieci, złożoną z różnych artykułów, o tyle ich katalogi skupiają się na konkretnym rodzaju produktów, lub związane są z nadchodzącymi wydarzeniami. Są one również wydawane rzadziej, bo raz w miesiącu, jednak opisywane w nich przeceny również obowiązują przez dłuższy czas. Dzięki temu klient może z wyprzedzeniem zaplanować zakupy, nie martwiąc się o uciekające promocje. Ciekawe może być to, że na stronie sieci Makro, w zakładce „Gazetki i promocje” można znaleźć informacje o bogatej ofercie klocków LEGO, dostępnej w wybranych halach. Jest to dowód na to, że Makro otwiera się również na klientów indywidualnych i prywatnych, wspierając zakupy nie tylko biznesowe.

Jednak Makro to nie tylko ogromny wybór produktów, ale również szereg usług, które mogą przydać się wszystkim przedsiębiorcom. Sieć oferuje porady z zakresu handlu detalicznego, a dla tych przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje, Makro przygotowało Akademię Inspiracji. Dostępne w jej ramach szkolenia okazują się być ogromnym wsparciem merytorycznym dla tych, którzy prowadzą własne firmy. Każde szkolenie to nie tylko niezbędna teoria, ale przede wszystkim praktyczna wiedza, która pozwoli przedsiębiorstwu być bardziej konkurencyjnym na rynku.

Za nazwą Makro Cash & Carry kryje się sieć hurtowni, która w Polsce otworzyła pierwszą halę już w 1994 roku w Warszawie. Stolica kraju była tylko pierwszym krokiem na drodze do podboju Polski i dziś liczba działających na naszym rynku hurtowni wynosi ponad 30, co pokazuje jaką popularnością cieszy się sieć wśród polskich przedsiębiorców. Warto również zauważyć, że hale Makro są dużo większe niż większość konkurencyjnych hurtowni. To w tych halach można znaleźć wszystko, co może przydać się polskiemu przedsiębiorcy, bez względu na wielkość należącej do niego firmy.

��.d��$6�"�T

Popularne sieci handlowe

Miasta