Wittchen zwiększy dostawy swoich produktów do Lidla (Lidl)

20. 06. 2017

Centrum handlowe: Centrum Skorosze
Galanteria skórzana, torebki czy portfele to tylko część asortymentu luksusowej marki odzieżowej Wittchen dostępnej w sieci dyskontów Lidl. Eleganckie kolekcje odzieży oraz dodatki skórzane sprzedawane się w sklepach Lidl raz w roku już od pięciu lat. Wyjątkowe towary cieszą się dużym zainteresowaniem klientów Lidla, dlatego sieć dyskontów zdecydowała o zwiększeniu dostawy produktów na sezon jesienno-zimowy 2017.

Więcej luksusowych towarów

Z uwagi na bardzo duże zainteresowanie klientów produktami ekskluzywnej marki odzieżowej Wittchen, sieć dyskontów Lidl zdecydowała się na zwiększenie dostawy produktów na zbliżający się sezon jesienno-zimowy. Umowa podpisana na początku kwietnia dotyczyła dostawy towarów o wartości 15,3 mln złotych. W bieżącym miesiącu zdecydowano się na zwiększenie dostawy i obecnie zamówienie opiewa na kwotę 26,8 mln złotych, co stanowi niepodważalny rekord w kontaktach biznesowych pomiędzy obiema firmami.

Szansa dla polskiej firmy odzieżowej

Niekwestionowany sukces firmy Wittchen przełożył się na możliwość dystrybuowania swoich luksusowych produktów do dużej sieci dyskontowej jaką jest firma Lidl. Sprzedaż skórzanych produktów marki Wittchen w sklepach Lidl przyniosła firmie zyski na poziomie 10,8% z przychodów całorocznych. Obroty firmy wciąż rosną, choć nie przekłada się to na jej zyski, ponieważ w roku 2016 odnotowano ich spadek, a pierwszy kwartał 2017 roku nie okazał się lepszy od poprzedniego. Co więcej, nowa umowa reguluje kwestię opóźnień w dostawie towarów. Kara umowna będzie wynosiła 40% wartości niedostarczonych produktów.

Obserwuj nas:

Sieci handlowe