Omlet fit na słodko lub z warzywami – jak przygotować? (Kropka)

14. 12. 2017

Centrum handlowe: E.Leclerc Jutrzenki
Rano tuż przed pracą bywamy zabiegani. Często nie mamy wystarczająco czasu poprzedniego wieczoru, aby przygotować sobie pożywne śniadanie na następny dzień, a kiedy już zadzwoni budzik okazuje się, że każda chwila jest cenna, ponieważ jesteśmy już prawie spóźnieni. Tymczasem istnieje potrawa, którą możesz przyrządzić szybko bez większego talentu kucharskiego.

Aby śniadanie było pożywne i zdrowe, wystarczy zadbać o kilka składników, które pozwolą nam przyrządzić omlet Fit.

Omlet na słodko fit

Jedną z nich jest omlet na słodko Fit. Dla smaku dodaj starte jabłko oraz odrobinę cynamonu. Przepis na omlet Fit w tym wypadku będzie wymagał od nas około 30 gramów namoczonych płatków owsianych, około 30 gram mąki orkiszowej, 2 startych jabłek oraz dwóch jaj. Dodatkowo powinniśmy zadbać o jedną łyżeczkę sody oraz jedną czwartą szklanki jogurtu naturalnego. Dla smaku możemy dodać pół łyżeczki cynamonu. Wszystkie wymienione składniki należy ze sobą dokładnie zmieszać, najlepiej za pomocą blendera, a następnie smażyć na małym ogniu na patelni pod przykryciem w odpowiednim momencie przerzucając na drugą stronę.

Taki przepis na omlet Fit pozwoli nam przygotować posiłek dla dwóch osób. Jest to omlet owsiany Fit bogaty w białko oraz zawierający około 600 kalorii. Taka ilość jest doskonała na śniadanie, ponieważ potrzebujemy energii na resztę dnia

Omlet z warzywami fit

Oczywiście możesz wykorzystać do tego celu różne warzywa w zależności od własnych upodobań oraz własnego poczucia smaku. Jednak bez wątpienia omlet z warzywami Fit ze szpinakiem oraz awokado będzie niezwykle pożywny, a także odświeżający. Szpinak dodatkowo jest bogaty w żelazo i zwiększa odporność twojego organizmu. Aby przygotować ten omlet będziesz potrzebować trzech jaj, ponad połowę szklanki świeżego szpinaku, pamiętaj o tym, aby był świeży, 2 pomidory pokrojone w kostkę oraz ćwiartkę awokado. Jaja oraz pomidory wymieszaj razem, najlepiej używając blendera. Następnie wrzuć na rozgrzaną patelnię i smaż pod przykryciem w pewnym momencie przewracając omlet Fit na drugą stronę. Kiedy jajka się zetną, dodaj na patelnię świeży szpinak. Następnie całość podgrzewaj jeszcze około minuty. Gdy gotowy omlet umieścisz już na talerzu, przyozdób go plasterkiem awokado u góry. Będzie to niezwykle smaczne, pożywne oraz cieszące oko śniadanie!

Obserwuj nas:

Popularne sieci handlowe

Miasta