Lidl, Intermarche, Kaufland i Żabka liderami w kategorii gazetek promocyjnych (Lidl)

07. 11. 2017

Centrum handlowe: Plaza Kraków
Kapituła Programu AdRetail Inspirio przeanalizowała blisko 3 tys. gazetek promocyjnych, wydanych w I półroczu 2017 roku. Publikacje miały łącznie ponad 27 tys. stron. Ich powierzchnia całkowita wyniosła prawie 15 mln cm kw. Analizie poddano gazetki 4 dyskontów, 15 supermarketów, 7 hipermarketów i 10 sieci convenience. Były one porównywane, w ramach swoich segmentów, pod względem atrakcyjności rynkowej i wizualnej, oryginalności, innowacyjności, walorów estetycznych, a także funkcjonalności.

– Program AdRetail Inspirio jest odpowiedzią na potrzeby rynkowe, zarówno sieci handlowych, jak i konsumentów. Postawiliśmy sobie za cel wyłonienie najlepszych na rynku gazetek wśród dyskontów, supermarketów, hipermarketów oraz sieci convenience. Dzięki precyzyjnej i mrówczej pracy naszych ekspertów, odpowiedzieliśmy na ważne pytania, np. która z sieci ma najlepiej wyeksponowane ceny, promocje i produkty, a także czyje gazetki są najbardziej estetyczne – mówi Norbert Kowalski, przewodniczący Kapituły i Dyrektor Zarządzający Siecią AdRetail.

Przeważająca większość ekspertów wyróżniła Lidla w kategorii dyskontów. Uznano, że układ graficzny gazetek tej sieci jest bardzo przejrzysty. Ceny są jasno przypisane do produktów, a promocje – wyraźnie zaznaczone. Poza tym grupy towarowe są mocno od siebie oddzielone. Podkreślane są cechy szczególne artykułów. Same rabaty zawsze są powiązane z istotnymi informacjami na temat asortymentu. Do zakupu zachęca nie tylko obniżka, ale też konkretny przekaz. Prosta kolorystyka, duże obrazy i wyraźne cenówki wyróżniają publikacje tej sieci na tle konkurencji.

– Bardzo cieszymy się z tego, że nasze gazetki zostały uznane za atrakcyjne, przejrzyste i estetyczne. Publikacje są odpowiedzią na potrzeby oraz sugestie naszych klientów. Lubią oni szybko i łatwo pozyskiwać informacje dotyczące wysokiej jakości produktów, walorów zdrowotnych oraz atrakcyjnych, niskich cen. Wszystkie opinie konsumentów i ekspertów są dla nas bardzo wartościowe. Uważnie też weryfikujemy wyniki różnych badań. Zatem wnioski z tej analizy również wyznaczają kierunek naszego dalszego rozwoju. Wyróżnienie Kapituły oczywiście mobilizuje nas do kolejnych działań. Dobrze jest otrzymać taką informację zwrotną, która wzmacnia naszą codzienną aktywność – zapewnia Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

W ocenie większości członków Kapituły, czytelność gazetek Intermarche jest wzorcowa dla innych supermarketów. Bardzo dobrze wyeksponowane ceny i upusty ułatwiają szybkie skanowanie promocji. Dużym atutem jest też powtarzalność układu publikacji, co ułatwia klientom odnajdywanie artykułów. Grafika jest im przyjazna i pozbawiona promocyjnej agresji. Ponadto, informacje o asortymencie są czytelnie przedstawione.

– Kluczowe dla nas jest dopasowanie gazetek do potrzeb klientów, dlatego nasze publikacje cechuje zwięzła komunikacja najważniejszych informacji. Konstrukcja opiera się na wynikach szeregu badań, ale też na obserwacji rynku. Ogromnie cieszy nas wyróżnienie przyznane przez Kapitułę Programu AdRetail Inspirio. Wskazuje ono, że kierunek, w jakim zmierzamy, jest właściwy. Nagrodę traktujemy jako impuls do dalszego, skutecznego działania – komentuje Anna Oriol, lider zespołu ds. gazetek handlowych sieci Intermarche.

Jak stwierdzili eksperci, w kategorii hipermarketów, Kaufland najbardziej atrakcyjnie i przejrzyście prezentuje produkty w swoich gazetkach. Opisy artykułów zawierają wyczerpujące informacje. Ponadto są wyszczególnione grupy cenowe promocji dla łatwego szukania okazji na każdą kieszeń.

Układ publikacji jest czytelny i estetyczny. Na uwagę zasługują też wartości dodane, czyli krzyżówki, porady i przepisy.

– Stawiamy na minimalistyczną grafikę – neutralne i przejrzyste tło, duże zdjęcia i wyraźne czcionki. Zwracamy uwagę na to, aby umieszczać właściwą liczbę produktów na stronie tak, aby każdy z nich był czytelnie przedstawiony, wraz z ceną i opisem. Nasze wydawnictwo trafia do około 6 milionów gospodarstw domowych, więc stanowi jeden z ważniejszych kanałów komunikacji z klientami. Dlatego bardzo cieszy nas przyznane wyróżnienie. Tym samym zostały docenione nasze starania, które mają na celu uatrakcyjnianie wyglądu gazetki – zaznacza Krzysztof Litwinek z Biura Prasowego sieci marketów Kaufland.

Kapituła uznała też, że Żabka najlepiej eksponuje ceny i promocje w kategorii convenience. Wyróżnia je przede wszystkim nowoczesny wygląd. Produkty są przedstawione w atrakcyjny sposób. Poukładano je nie tak jak zawsze, czyli kategoriami, a posiłkami, zgodnie z porami dnia, tj. na śniadanie, obiad czy kolację. Ponadto, oddzielono artykuły przeznaczone na konkretne okazje, np. alkohole czy słodycze, od codziennych zakupów. Wszystko jest jednoznacznie skomponowane z cenami. Wyraźnie oznaczone są również hity cenowe i typy promocji, np. wielosztuki.

– Wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem tego, że wysiłek, jaki wkładamy w rozwój sieci, staje się widoczny także w działaniach marketingowych. Nasze gazetki są dopasowywane do potrzeb klientów. Pokazujemy w nich tylko niektóre produkty, starając się zostawić przestrzeń na wyeksponowanie cen czy dodatkowy opis. Uważamy, że przejrzysta forma przedstawiania wybranego asortymentu zdecydowanie wzmacnia impuls do zakupu – wyjaśnia Jarosław Serednicki, kierownik zespołu marki w sieci Żabka.

Zdaniem jednego z członków Kapituły, Sebastiana Starzyńskiego, wnioski, które zostały zawarte w raporcie, są kopalnią wiedzy dla sieci handlowych. To jest spojrzenie zewnętrzne i porównanie zarówno różnych kanałów, jak i efektów pracy graczy na rynku, według jednego standardu i tej samej grupy osób. Różnice między zwycięzcą a 2. czy 3. miejscem często były niewielkie. Natomiast zdarzały się publikacje odbiegające od średniej. Dla ich twórców, szczególnie tych, którzy gorzej wypadli w rankingu, raport jest wyjątkowo cennym zbiorem uwag. Zawiera konkretne wskazówki na temat tego, co można zmienić, żeby zwiększyć czytelność gazetek.

– Wnioski zgromadzone w Programie AdRetail Inspirio zapewniają sieciom handlowym informację zwrotną. Dzięki niej mogą udoskonalać jakość swoich wydawnictw. Jednak najbardziej zyskają na tym klienci. Gazetki reklamowe będą stawać się dla nich jeszcze bardziej przyjazne i czytelne – przewiduje Krzysztof Litwinek z sieci marketów Kaufland.

Z kolei, jak stwierdza inny członek Kapituły, dr Maria Andrzej Faliński, wykonana analiza jest pensum wiedzy. Taka ilość zebranych opinii stanowi pewnego rodzaju zbiór przesłanek, które mogą posłużyć zarówno w pracy w handlu, jak i po stronie specjalistów od komunikacji komercyjnej.

Organizatorem Programu AdRetail Inspirio jest Sieć AdRetail. Partnerami medialnym przedsięwzięcia są serwis Interia.pl, Radio RMF FM i serwis agencyjny MondayNews. Analizowane przez Kapitułę, gazetki promocyjne były emitowane od 1 stycznia do 30 czerwca 2017 roku. Wzięto pod uwagę 4 kategorie: dyskonty (470 gazetek), supermarkety (1013), hipermarkety (1233) i convenience (259 publikacji). Łącznie przeanalizowano działania 36 sieci. Wśród członków Kapituły znaleźli się m.in. dr Maria Andrzej Faliński, były Dyrektor POHiD-u, obecnie niezależny ekspert rynku detalicznego, Andrzej Wojciechowicz, ekspert Komisji Europejskiej i NCBR w obszarze gospodarki innowacyjnej, Sebastian Starzyński, prezes instytutu badawczego ABR SESTA, Marcin Dobek, członek zarządu platformy TakeTask, a także Katarzyna Czuchaj-Łagód, Dyrektor Zarządzająca firmą badawczą Mobile Institute.

Zobacz relację z wydarzenia TUTAJ
Obserwuj nas:

Produkty z centrum handlowego Plaza Kraków

  • Proszek, żel, kapsułki do prania Vizir

    Proszek, żel, kapsułki do prania Vizir to produkty, które w sieci Carrefour1 dostępne są w niskiej cenie. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. W podanej cenie dostępny jest proszek w opakowaniu ważącym 4,2 kg lub żel w opakowaniu o pojemności 2,6 litra + 1,3 litra lub kapsułki do prania w opakowaniu zawierającym 30 sztuk. Oferowane produkty zapewniają wszystko, co jest potrzebne do uzyskania doskonałych efektów prania. Ubrania pozostają nieskazitelnie czyste, świeże i pachnące.

    24,99zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • -31%
    Ser Zottarella 125 g

    Ser Zottarella to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w niskiej cenie. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy opakowania ważącego 125 g. Ten rodzaj sera bardzo łatwo znaleźć w różnych włoskich specjałach, takich jak, pizza czy sałatka caprese. Charakteryzuje się delikatną, kremową konsystencją i z powodzeniem może konkurować z polskim twarogiem. Mozzarella jedzona regularnie ma pozytywny wpływ na stan kości oraz uzębienia. Warto włączyć ją do swojego jadłospisu.

    2,79zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • -30%
    Ser żółty Sery Świata Cheddar 250 g

    Ser żółty Sery Świata Cheddar to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w cenie niższej o 30%. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy opakowania ważącego 250 g. Ten rodzaj sera jest wyśmienitym źródłem wapnia oraz białka i jest pysznym składnikiem wielu potraw. Doskonale smakuje w burgerach, na pizzy czy w zapiekankach. Świetnie komponuje się także z zupami, dipami oraz sałatkami. Ser żółty Cheddar wyróżnia się lekką pikantnościom i jest serem twardym, dojrzewającym.

    5,59zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • -32%
    Krewetki panierowane Myfood 120 g

    Krewetki panierowane Myfood to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w cenie niższej o 30%. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy opakowania ważącego 120 g. Krewetki uchodzą za wykwintne i delikatne. Idealnie sprawdzają się jako dodatek do sałatek. Doceniane są szczególnie przez smakoszy oraz osoby będące na diecie odchudzającej. Zawierają mało kalorii i są bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe omega-3 oraz wiele cennych witamin, korzystnie wpływających na organizm.

    13,99zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • -30%
    Kasza gryczana Risana 4 x 100 g

    Kasza gryczana Risana to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w cenie niższej o 30%. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy opakowania zawierającego 4 x 100 g. Ten rodzaj kaszy uzyskiwany jest z gryki. Wyróżnia się na tle innych kasz tym, że posiada bardzo dużą ilość błonnika pokarmowego. Posiada także właściwości odkwaszające organizm człowieka. Jest to niezwykle ważne biorąc pod uwagę wciąż małe spożycie warzyw oraz innych produktów obniżających kwasowość ustroju.

    2,75zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • -30%
    Ryż biały długoziarnisty Halina 10 x 100 g

    Ryż biały długoziarnisty Halina to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w cenie niższej o 30%. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy dużego opakowania zawierającego 10 x 100 g. Ten rodzaj ryżu jest najpopularniejszy na świecie. Uchodzi za produkt lekkostrawny oraz niskokaloryczny. Ryż posiada wyraźny smak oraz doskonale współgra z wieloma produktami. Świetnie komponuje się z sałatkami, potrawami mięsnymi lub jako dodatek do różnego rodzaju jarzyn.

    4,69zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • -29%
    Pomidory w puszcze Podravka 400 g

    Pomidory w puszcze Podravka to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w cenie niższej o 30%. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy puszki o gramaturze 400 g. Pomidor zalicza się do nielicznej grupy warzyw, które po obróbce termicznej są jeszcze bardziej zdrowsze. Podczas tego procesu wytwarza się w nich więcej likopenu. Likopen jest czerwonym barwnikiem, który w organizmie człowieka wyłapuje wolne rodniki odpowidające za procesy starzenia.

    2,35zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • -29%
    Piwo Łomża Jasne 4 x 0,5 l

    Piwo Łomża Jasne to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w cenie niższej o 30%. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy czterech puszek, każda o pojemności 0,5 litra. Jest to jasne piwo dolnej fermentacji, które od lat warzene jest w łomżyńskim browarze. Cechuje się prostotą, ponieważ jego receptura oparta jest na trzech, starannie dobranych składnikach. Wyjątkowy smak tego piwa pobił serca smakoszów piwa i zyskał uznanie na całym świecie.

    6,79zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • Krówki maślane Carrefour1 100 g

    Krówki maślane to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w obniżonej cenie. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy 100 g krówek. Ten rodzaj cukierków nazywany bywa również ciągutkami mlecznymi albo pomadkami mlecznymi. Są to typowo polskie słodycze, które charakteryzują się miękkim, ciągliwym nadzieniem. Konsystencja krówek jest w bardzo dużej mierze zależna od czasu ich przechowywania po wyprodukowaniu. Z upływem czasu nadzienie cukierka ulega krystalizacji.

    1,20zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • Ciastka Tago 500 – 800 g

    Ciastka Tago to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w obniżonej cenie. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy różnych rodzajów ciastek, które zamknięto w opakowaniach o gramaturze od 500 do 800 g. Założycielem i właścicielem firmy Tago jest Tadeusz Gołębiewski. Firma istnieje od roku 1966 i od tego czasu dostarcza na rynek doskonałe produkty cukiernicze. Podczas produkcji wykorzystywane są nowoczesne technologie oraz najwyższej jakości surowce.

    11,99zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • Chałwa XXL Sultan 750 g

    Chałwa XXL Sultan to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w obniżonej cenie. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy opakowania o wadze 750 g, a do wybru są różne rodzaje chałwy. Chałwa to słodki, specyficzny przysmak, który powstaje poprzez wymieszanie nasion oleistych z napowietrzoną masą karmelową. Najczęściej do produkcji chałwy wykorzystywane są nasiona sezamu oraz orzechy arachidowe. Za podstawę chałwy mogą służyć też nasiona słonecznika.

    11,90zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • Pomelo szt.

    Pomelo to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w obniżonej cenie. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy jednej sztuki pomelo. Krajem pochodzenia owoców są Chiny. Smak tego owocu jest trudno jednoznacznie scharakteryzować. Miesza się w nim słodycz pomarańczy z cierpkim posmakiem grejpfruta. Owoc ten doskonale nada się na przykład do sporządzenia mrożonej herbaty. Owoc zawiera około 70 kalorii w 200 gramach, jest więc prawdziwą dietetyczną rozkoszą dla podniebienia.

    4,49zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • Mandarynki 2,3 kg

    Mandarynki to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w obniżonej cenie. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy skrzyneczki o wadze 2,3 kg. Owoce pochodzą ze słonecznej Hiszpanii. Słodkie mandarynki można jeść bez większych ograniczeń, ponieważ nie tuczą. Jedna mandarynka ważąca około 65 gram dostarcza tylko 34 kalorii. Zawiera ponadto kwasy organiczne, które przyspieszają proces oczyszczania organizmu z toksyn oraz poprawiają trawienie.

    12,99zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • Cytryny 1 kg

    Cytryny to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w obniżonej cenie. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy 1 kg cytryn. Owoce pochodzą z Turcji, Włoch i Hiszpanii. Warto sięgać po cytrynę jak najczęściej. Zalecana jest ona szczególnie przy przeziębieniach, ponieważ wspomaga układ odpornościowy i pomaga szybciej powrócić do zdrowia. Letnia woda z dodatkiem soku z cytryny działa bakteriobójczo. Ponadto sok z cytryny pomaga regulować poziom wapnia.

    5,99zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • Grejpfruty czerwone 1 kg

    Grejpfrut czerwony to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w obniżonej cenie. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy 1 kg owoców. Grejpfruty czerwone pochodzą z Turcji i Hiszpanii. Grejpfrut powinnen pojawić się w diecie zwłaszcza wtedy, gdy walczymy z obniżoną odpornością. Jest tak dlatego, ponieważ owoc ten to prawdziwa bomba witaminowa. Jest pełen witaminy C, likopenu oraz karotenoidów. Składniki te w cudowny sposób wspierają odporność organizmu.

    4,49zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • Limonka szt.

    Limonka to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w obniżonej cenie. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy jednej sztuki limonki. Owoce te pochodzą z Brazylii oraz z Meksyku. Limonka w smaku jest nieco kwaśniejsza niż cytryna. Posiada także mocniejszy aromat i trochę mniej soku. Te i inne właściowości limonki sprawiają, że idealnie nadaje się ona jako składnik przeróżnych soków, dodatek do harbet oraz sałatek. Dodatkowo, limonka ma więcej witaminy C niż cytryna.

    1,19zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • Pomarańcze czerwone 1 kg

    Pomarańcza czerwona to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w obniżonej cenie. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy 1 kg. Owoce te pochodzą z Włoch, Sycylii. Owoce te zawdzięczają swój charakterystyczny kolor bliskości Etny oraz specyficznemu mikroklimatowi w regionie, w jakim występują. Region ten cechuje się między innymi szczególnie dużymi różnicami temperatur pomiędzy nocą i dniem. Uważa się, że to właśnie to zestawienie czynników decyduje o wyjątkowości tych owoców.

    4,99zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • Pomidory podłużne 500 g

    Pomidor podłużny to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w obniżonej cenie. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy opakowania ważącego 500 g. Oferowane pomidory pochodzą z Hiszpanii. Warto zajadać pomidory, gdy chce się wzmocnić swoją odporność lub też przyspieszyć gojenie się ran. Są one pełne witaminy C, która właśnie działa w ten sposób. Wśród minerałów, pomidory mają najwięcej potasu, który obniża ciśnienie krwi poprzez swoje działanie moczopędne.

    3,99zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • Marchew 1 kg

    Marchew to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w obniżonej cenie. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy 1 kg marchwi pochodzenia krajowego. Popularna marchew to między innymi dawka beta-karotenu, który nie tylko wzmacnia opaleniznę w okresie letnim, ale także zapewnia prawidłowe funkcjonowanie wzroku, wzmacnia odporność, a nawet może chronić przed rozwojem nowotworów. Z kolei zawarte w marchewce pektyny obniżają poziom cholesterolu we krwi.

    1,29zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018
  • Łosoś świeży Jakość z Natury Carrefour1 1 kg

    Łosoś świeży Jakość z Natury to produkt, który w sieci Carrefour1 dostępny jest teraz w obniżonej cenie. Prezentowana oferta handlowa jest ważna od 10.01.2018 do 22.01.2018 roku. Cena dotyczy 1 kg łososia dzwonka. Ryba ta zaliczna jest do najtłustszych ryb. Mimo to osoby dbające o linię i o zdrowie nie mają się czego obawiać. Zawarte w łososiu kwasy tłuszczowe omega-3 i omega-6 to niezwykle cenne tłuszcze, których organizm człowieka nie jest w stanie wytworzyć sam. Warto więc je dostarczać do organizmu wraz z pożywieniem.

    39,99zł

    Sklep: Carrefour
    Obowiązuje: 10. 01. 2018 - 22. 01. 2018

Sieci handlowe