Jakie promocje preferują Polacy? (Takko)

27. 08. 2017

Galeria Miodowa Centrum handlowe
Dokonując wyborów najczęściej myślimy o korzyściach wynikających z naszych decyzji. Nasz mózg analizuje wszystkie okoliczności, które przyczynią się do poprawienia naszego bytu. Identyczny mechanizm funkcjonuje podczas robienia zakupów.

Najczęściej klienci sugerują się zniżkami, przecenami oraz niesamowitymi okazjami, które wyróżniają konkretny produkt na rynku. Coraz mniej liczy się jakość produktu, a bardziej ilość i jego cena. Czy to możliwe, aby mózg człowieka miał tak silny wpływ na prosty wybór, jakim jest robienie zakupów? 

Grupa AdRetail zleciła przeprowadzenie badań wśród konsumentów. Wskazują one na najczęstszy wybór promocji takiej jak "1+1 Gratis", gdzie takiej odpowiedzi udzieliło, aż 44% badanych. Kolejnymi rodzajami zniżek są "drugi i kolejny w niższej cenie" oraz "wielopaki". Docelowa oszczędność zmusza nas do gromadzenia dóbr i robienia zapasów, które musimy zużyć w określonym czasie. Producenci wyraźnie podkreślają chęć sprzedaży większej ilości artykułów żywnościowych poprzez reklamowanie tańszych wyborów. 

Udział w procesie kupowania mają wszelkiego rodzaju ulotki, reklamy wizualne i słuchowe, które nieświadomie kodują się w naszym mózgu, aby przypomnieć nam o tym w momencie wędrowania sklepowymi uliczkami. Naszą decyzją kieruje zdrowy rozsądek, wywodzący się z naszej podświadomości. Próbując oszczędzić - gromadzimy i wybieramy wskazane przez sprzedawcę produkty. W takim razie, jaki mamy wpływ na to co kupujemy? 

Mimo wszystko, podczas zakupów staramy się zrównoważyć nasze zakupy, uwzględniając potrzeby i stan finansowy. Nie zmienia to faktu, że wszystkie promocje mają na nas ogromny wpływ. W większości od "zniżek i gratisów" zależy jaką markę produkt wybierzemy. 

Obserwuj nas:

Produkty z centrum handlowego Galeria Miodowa

Popularne sieci handlowe

Miasta